جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

بازگشت

سلام بالاخره برگشتم.....

چقدر دلم واسه اینجا تنگ شده بود. کلی خبر دارم واستون، هم خبرای خوب هم خبرای بد!!!!

اول بده رو بگم که تو این چند وقته که نبودم شدیدا مبتلا به آنفولانزا شده بودم که با توجه به وجود نی نی امکان استفاده از هیچگونه قرص و دارویی رو نداشتم در نتیجه باید میسوختم و میساختم.....تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures البته این حالت همچنان ادامه داره و هنوز کاملا خوب نشدم. خدا نصیب هیچ کس نکنه واقعا خیلی سخت بود چند بار تا دم مرگ رفتم و برگشتم، تب و لرز شدید، کوفتگی، بی حوصلگی، بی اشتهایی و .... نمیخوام بیشتر از این در موردش توضیح بدم فقط اینو بگم که شرایط خیلی خیلی بدی رو پشت سر گذاشتم که امیدوارم زودتر تموم بشه.


حالا بریم سراغ خبرای خوب.....

اول باید بگم که بالاخره به ماه آخر رسیدم و چیزی نمونده که بارداریم تموم بشه و جوجه کوچولو به دنیا بیاد. البته هم خیلی خوشحالم هم یه کم استرس دارم آخه با توجه به اوضاع و احوال جسمیم هنوز یه مقدار از کارام مونده که انجام ندادم و یه کم بابتشون نگرانم البته خدا بزرگه یه جوری میشه دیگه. دیروز واسه چکاپ رفتم دکتر گفت که بچه تو وضعیت خوبیه ولی خودم ضعیف شدم و باید به خودم برسم ولی چه کنم که این روزا حسابی بی اشتها شدم و زیاد میل به غذا ندارم!!!!zwanger6.gif این بیماری هم که باعث شده به جای اضافه وزن یه مقدار وزن کم کنم که حتما باید جبران بشه. هنوز یه مقدار خرید دارم که مونده و باید انجم بدم. تزیین اتاق خانم کوچولو هم هنوز تموم نشده ولی به زودی چندتا عکس خوشگل از اتاقش میزارم که ببینید. قربونش برم الهی دلم براش یه ذره شده دیگه.....


خبر بعدی اینکه امروز سالگرد عقد من و نی نو هستش. Wedding Animation _ dinamobomb  دقیقا شد دوسال که ما مال همدیگه شدیم و من بابت این موضوع خیلی خوشحالم دیروز که رفتیم خونه دیدم اومد یواشکی تو گوشم گفت من یادمه تو چی؟؟!!! من که اصلا انتظار نداشتم اون یادش باشه کلی ذوق کردم و گفتم منم یادمه. از دیروز تا الان هم هزار بار به هم تبریک گفتیم و قربون صدقه هم رفتیم.Emoticon خدا واسم نگهش داره تو این چند وقته که من مریض بودم حسابی زحمت کشید و ازم مراقبت کرد. واقعا به وجودش افتخار میکنم و از صمیم قلب میگم که عاشقانه دوستش دارم....

امیدوارم سالهای سال کنار هم به خوبی و خوشی و خوشبختی زندگی کنیم و قدر همدیگه رو بدونیم

نظرات 3 + ارسال نظر
نی نی و مامی سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.nini-mami.blogfa.com

سلام مخمل جون.بالاخره اومدی خیلی اومدمو رفتم ولی خبری ازت نبود.
خوشحالم که حالت الان یه ذره بهتر شده امیدوارم زودی روبه راه بشی تا وقتی خانوم کوچولو میاد سرحال باشی.
حتما عکس بذار از اتاقش منکه خیلی مشتاقم ببینم.
با تاخیر سالگرد عقدتونم مبارک ایشاالله سال بعد 3 نفری با هم جشن بگیرین
خیلی مراقب خودت باش.

سلام عزیزم ممنون که به فکرم بودی. حتما سعی میکنم به زودی عکس بزارم البته اگه باباییش یه کم باهم همکاری کنه!!!
باز هم ممنونم بابت تبریکت. خوشحالم کردی بوسسسسس

مژی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

اوخییییییی چه عشقولی
تبریک می گم گلم .. و الهی که سالهای سال در کنار هم با وجود نی نی خوش باشید

فدای تو بشم.....
مرسی همچنین خانمی

مهتاب2 دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

عزیزم چند بار اومدم خوندمت ولی کامنت نذاشتم. سفر نامه تو هم خوندم. خیلی خوب شد قبل از زایمان رفتی سفر.. بعد هم چه زود گذشت.. واقعا نی نی داره میاد؟ از الان قدمش مبارک باشه..

خیلی خوش آمدی. اتفاقا منم اومدم و نظری نذاشتم!!!!
فدای تو بشم آره واقعا سفر خوبی بود و حسابی چسبید...
آره قربونت بشم دیگه چیزی نمونده هفته های آخره... خودمم باورم نمیشه
باز هم ازت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد