جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

یک سالگی

سلام من برگشتم با یه دنیا حرف ولی الان وقت ندارم که بنویسم آخه امروز تولد فرشته کوچولوی مامانی بود. قربونش برم دیگه واسه خودش خانمی شده....

این یه سال یکی از بهترین سال های عمرم بود. من با نفسم خوشبختی رو احساس میکنم و بهترین روزهای زندگیمو تجربه میکنم.

دختر قشنگ و خوبم خیلی خیلی خیلی دوستت دارم و عاشششششششقققققتتتتممممممممم و تولدتو عاشقانه بهت تبریک میگم و برات بهترین هارو آرزو دارم. بوووووسسسسسسسسسسس عروسک قشنگ من



اینو فعلا علی الحساب داشته باشید تا بعد. من به زودی برمیگردم......

نظرات 5 + ارسال نظر
نوشین پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.marjanesorkh.rozblog.com/

این خیره ماندن ها به ساعت های دیواری

تمرین برای روزهاییست که میدانم “نمی آیی” . . .

سلام به وب منم سر بزن و اگه با تبادل لینک مایل بودی منو با ♥عاشقانه های لاوتولاو♥ بلینک و بگو با چ اسمی لینکت کنم

خوش اومدی
لینکت کردم خانم

مهشید پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ق.ظ http://denjblog.mihanblog.com/

نبودنت ها را با خیال بودنت به هم بافته ام

چه سنگین شده این شال گردن

دارد بغضم را در گلو خفه میکند

. . .
اومدم دعوتت کنم وبم ،اگه دوس داشتی لینکم بکن و اومدی بگو لینکت کنم

خوش اومدی. لینکت کردم
بلینکم

ثریا جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ق.ظ http://www.135933.mihanblog.com

مخمل خانم چه عجب
عزیزم تولدش مبارک باشه .ایشالا زیر سایه پدر و مادر سالم و خوشبخت بزرگ بشه .
تنبل خانوم بیا از نفس عکس بزار دلم واسش یه ریزه شده .
راستی میدونستی منم دختر دار شدم؟

ممنونم عزیزم. چشم میزارم حتما
جدی میگگگگگگگیییییییی؟؟؟؟؟؟ وای خدای من مبارک باشه خیلی خوشحال شدم. واجب شد بیام بخونمت

ثریا جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ق.ظ http://www.135933.mihanblog.com

ای جونم الان عکس باز شد .هزار هزار ماشاالله .بزرگ شده نفس خانوم.بوسشکن و بچلونش از طرف من

قربونت بشم عزیزم. خیلی خوشحالم که هنوز کنارمی
چشم حتما. خودت در چه حالی؟

یک ماما با چکمه های سفید دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ق.ظ

ای جانم دلم
قربون اون نگاه معصومش بشم....
باشد که همیشه برقرار و شاداب باشه
اول زیرسایه خدای مهربون
بعد هم پدر و مادر نازنینش....

فدای تو عمه مهربون
آره اینجا واقعا معصومیت از نگاهش میباره.
الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد