جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

در پس ابرها


باران همیشه می بارد....

ولی مردم ستاره را بیشتر دوست داند....

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن...!

تقدیم به همسر گلم



 

سلااااااامممممم خوبیییییین؟ امروز روز عزیز دلمه روز نی نوی گلم که خیلی دوستش دارم. عزیز دلم روزت مبااااااارککککککککک بوووووووسسسسس بوووووسسسسسس بووووسسسسسس مممممااااااااااااچچچچچچچچچچچچIn Love امیدوارم هرساله تو این روز کنارهم باشیم و سال دیگه نی نیمون تو بغلت باشه و خودش به زبون خودش بهت بگه روزت مبارک بابایی.  امسال هم چون هنوز پیش ما نیست این عکسو فرستاده و گفته من از طرفش بهت تبریک بگم.


پ.ن1: چند روز پیش بود که یهو نی نو بهم گفت راستی روز پدر کی میشه؟؟؟!!!! منم گفتم 15 خرداد که گفت عزیزم من از حالا بهت میگم من چیزی نمیخوام واسم بگیری همین که کنارمی واسم یه دنیا ارزش داره. منم گفتم نه بابا امسال از این خبرا نیست نه پولشو دارم نه وقت بازار رفتن درصورتی که من از 15 روز پیش کادوشو خریدم اونم نه یکی دوتا مطمئنم خیلی سوپرایز میشه. این روزا همش حواسش به منه که یه وقت من تنها نرم جایی که مثلا بخوام کادو بخرم


پ.ن 2: نمیدونم چرا اینقدر کادو گرفتن واسه عزیزمو دوست دارم و هروقت میرم بازار دوست دارم همه داراییمو بدم و واسه اون خرید کنم  

 

پ.ن 3: امروز که روز عزیزمه نی نی کوچولومون هم تو شکم مامانش دوماهه شده و داره آروم آروم بزرگ میشه شکلک های کلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<مامانی قربونت بره الهییییییییconnie_rockingbaby.gif

 

خیییییللللیییییی خییییییلللللییییییی دوسسسسستتتتتت داررررررمممممممم همسر گلمممممممممممم

به چه جرمی...!


دختر که باشی


اگر زیبا باشی; پریود شدنت را هزار نفر لایک میزنند...

اما قیافه که نداشته باشی; عاشقانه ترین احساساتت هم خریدار ندارد..!

تقدیم به مادر شوهرم

این پستو مینویسم مخصوص مادر شوهرم که این همه بهمون لطف داره و محبت میکنه. مادر شوهرم یه زن تنهاست که بعد از فوت همسرش خیلی ضربه خورده و سختیهای زیادی رو متحمل شده که خداروشکر الان خدا مزد زحمتهاشو داده و دو تا پسر شاخ و شمشاد داره که یکیشون که همسر بنده باشه مهندسه و تقریبا مسئول خانواده (البته نینو پسر دومه ولی چون داداشش پیش ما نیست تو بیشتر مواقع اون مسئوله) و دومی که پسر بزرگشه دانشجوی دکترای یکی از بهترین دانشگاه های تهران. عمه خانم هم که گفته بودم ماما تشریف دارن و در شرف زدن مطب و ورود به بازار کار (چند وقت دیگه هم امتحان کنکور ارشد داره که ازتون میخوام واسه موفقیتش دعا کنید).  یه عروس خوب هم داره (خوددددممممممم) که داره واسشون یه نی نی خوشکل میاره

داشتم میگفتم مادر شوهرم به خاطر ضربه روحی شدیدی که بعد از اون جریان بهش وارد شده و بخاطر اینکه خیلی زن توداریه و بیشتر غم و غصه هاشو تو خودش میریزه یه جورایی بدنش ضعیف شده و با کمترین چیزی عکس العمل نشون میده. ولی با همه اینها زحمت بیشتر کارها گردن خودشه و ما حتی واسه ناهار خوردن هم مزاحمش میشیم (البته خودشون هم دوست دارن ما کنارشون باشیم). اون عادت نداره که قربون صدقه کسی بره و محبتشو بروز بده ولی همیشه بهم نشون داده که واسش عزیزم و دوستم داره (حداقل من اینجوری فکر میکنم) مثلا کافیه که بگم خیلی وقته که یه غذایی رو نخوردم مطمئناً فرداش واسم درستش میکنه یا همین چند روز پیش که با عمه خانم رفته بودیم بیرون و بعدش یه سری به بازار میوه و تره بار زدیم و اونجا من توت فرنگی دیدم. قیمتش هم مناسب بود ولی چون مسیر اونجا تا خونه زیاد بود ماهم هنوز تو بازار کار داشتیم ترجیح دادم نخرم و وقتی اومدم خونه فقط گفتم توت فرنگی دیدم قمتش اینقدر بود. دیدم دیروز با وجود پا درد و کمر دردی که داره رفته واسم خریده که نکنه دلت خواسته و نخریدی. البته این جریانا و محبتاش فقط مختص الان که باردارم نیست و از اول همین جوری بوده. منم از اینجا ازش از ته دلم تشکر میکنم و روی ماهشو میبوسم و براش از خدا آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. 


پ.ن: اینا پاچه خواری نبود و همش عین واقعیته و من واقعا احساسمو گفتم.

خوشبختی

همیشه باید کسی باشد تا بغض هایت را قبل از لرزیدن چانه ات بفهمد...

باید کسی باشد که وقتی صدایت لرزید بفهمد...

که اگر سکوت کردی بفهمد...

کسی باشد که اگر بهانه گیر شدی بفهمد...

کسی باشد که اگر سردرد را بهانه شدی برای رفتن و نبودن بفهمد به توجهش احتیاج داری...

بفهمد که درد داری، که زندگی درد دارد، که دلگیری...

بفهمد که دلت برای چیزهای کوچکش تنگ شده است...

بفهمد که دلت برای قدم زدن زیر باران تنگ شده است...

همیشه باید کسی باشد، همیشه...!


پ.ن: خدایا شکرت بابت همه نعمتهایی که بهم دادی و این احساس خوشبختی که توی دلمه. ازت ممنونم بابت همه خوبیهاو مهربونیات