جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

چهل روزگی

سلام دوستان حالتون چطوره؟ ما هم خوبیم ولی یه کم ناراحتم که چرا فرصت نمیشه بیام از لحظه لحظه بزرگ شدن دخترم و حس و حال خودم و شیطنتاش براتون بنویسم.

وای خدای من کلی حرف دارم نمیدونم از کجا شروع کنم......

مجبورم یه چیزایی رو تند تند و خلاصه بگم: توی هفت روزگی ناف دخترم افتاد و ما کلی ذوق کردیم   به رسم قدیم توی ده روزگی برای اولین بار دخترمو حموم کردیم که مامانم اومد و زحمت این کارو کشید. اینم عکس اولین حمومش 

دوازده روزگی برای چکاپ و تشکیل پرونده بردمش مرکز بهداشت نزدیک خونه که اونجا خانما کلی قربون صدقه اش رفتن و خداروشکر گفتن رشدش خیلی خوب بوده، هم وزنش اضافه شده بود هم قدش..... این عکس دوازده روزگی دختر گلمه

دوشنبه 16 بهمن تولدم بود که امسال سال اولیه که دخترم کنارم بود و من بعنوان یه مادر داشتم این روزو تجربه میکردم و جشنمون سه نفره بود Baby Girl نی نو حسابی زحمت کشیده بود و یه کیک خوشمزه و شمع واسم گرفته بود و از طرف خودش و نفسی هم واسم دوتا کادوی قشنگ خریده بود شب هم با اینکه هوا یه کم سرد بود برای اولین بار سه تایی رفتیم گردش و قدم زنی دستش درد نکنه خیلی خوش گذشت 

روز 23 بهمن هم برای بار دوم نفس مامانو بردیم واسه چکاپ که بازهم گفتن رشدش خیلی خوب بوده و ازش راضی بودن..... قربونش بشم الهی حسابی تپل مپل شده جیگر مامان

دیروز هم که چهل روزگی دخترم بود و برطبق رسم و رسوم حسابی حمامش کردیم و غسلش دادیم connie_36.gif فداش بشم الهی اصلا باورم نمیشه اینقدر زود داره بزرگ میشه

این روزا دختر گلم شروع کرده به آغا آغا گفتن و سروصدا که حسابی دل من و باباشو با این شیطنتاش برده..... شکلک های ِ هلن خیلی حس قشنگیه وقتی که باهاش حرف میزنیم به زبون خودش جوابمونو میده و ما کلی ذوق میکنیم. تازگیا هم راه دهنشو یاد گرفته و دستاشو سریع میبره توی دهنش و انگشتاشو میمکه

وای هنوز هم حرف دارم ولی از بس زیادن نمیدونم کدومو باید بگم؟؟؟!!!!!

قراره توی این هفته ببریم گوشاشو سوراخ کنیم هرچند یه کم میترسم که دردش بگیره ولی میگن الان ببریمش بهتره زودتر خوب میشه.

تازگیا دارم تمرین میکنم که بزارمش توی اتاقش تنها بخوابه آخه بدجوری بهش عادت کردم حتی روزا که مشغول کارم باید همش جلوی چشمم باشه وگرنه کاری انجام نمیدم. اینجوری خیلی سخته پس فردا که بخوام دوباره برم سر کار هم خودم خیلی اذیت میشم هم اون

مادر شدن هم سخته هم خیلی شیرینه.... من واقعا دارم از این روزام لذت میبرم و خیلی احساس خوشبختی میکنم. دیگه زبون گریه دخترمو یاد گرفتم و میدونم هر گریه اش برای چیه، میدونم ساعت خواب و بیداریش چطوریه و برنامه غذاییش هر چند ساعت یه باره

راستی یکی از حسای خیلی خوبی که دارم تجربه اش میکنم شیر دادن به نفسیه نمیدونم چطوری توصیفش کنم ولی هر دفعه که بهش شیر میدم احساس میکنم خوشبخت ترین آدم روی زمینم و خداروشکر میکنم که این نعمت رو در من قرار داده که بتونم بدون هیچ مشکلی و با تمام عشق و علاقه ام از شیره وجودم جیگر گوشه ام رو سیراب کنم.

الان دیگه باید برم ولی تو اولین فرصت هم میام دوباره آپ میکنم هم بهتون سر میزنم. نی نی و مامی مهربون خیلی دوستتون دارم و منتظرم که شما هم زودتر این روزارو تجربه کنید.


 پ.ن: این پستو سه روز پیش نوشتم ولی اصلا فرصت نمیشد که بیام منتشرش کنم!!!!! دیگه خودتون حدس بزنید چقدر مشغولم اگه نمیرسم بهتون سر بزنم ازم ناراحت نشید. بوووووووسسسسسسسسسسسس برای دوستای گلم


نظرات 9 + ارسال نظر
مهتاب2 سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

عزیز دلم نگران سوراخ کردن گوش نباش. چون اصلا مشکلی نداره. ممکنه یه جیغ کوچولو بزنه و تمام . اصلا بعدش مشکلی نیست.

ممنونم عزیزم که بهم روحیه میدی. خدا کنه همین جور باشه که میگی

مژده چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ق.ظ http://www.mojdeh59.mihanblog.com

وای عزیزم ماشالا نفسی روز به روز شیرین تر میشه
هزار ماشالا
واسه گوشاش هم نگران نباش من خودم همین چندوقت پیش یه سوراخ جدید درست کردم رو گوشم اصلا درد نداره فقط یکم داغ میشه همین ولی بعدش مراقب باش وپماد والکل بزن که زودی خوب بشه ویه پوشواره خوشکل بندازی گوشش

ممنونم عزیزم خودم هم وقتی که به عکساش نگاه میکنم متوجه تغییراتش میشم ولی هنوز هم کاملا مشخص نیست شبیه منه یا باباش؟!!
جدی میگی؟ یعنی درد نداره؟ خدا کنه همین جور باشه
گوشواره داره هدیه از طرف مامان بزرگش بوده ولی فکر کنم یه کم براش بزرگ باشن

حوا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ http://taranekhane.persianblog.ir

اره شیر دادن تا شش ماهگی حس خیلی خوبیه چون هر بار که میزارنش رو ترازو کیف می کنی که از وجود خودت و فقط خودت این همه وزن گرفته
اما باید دید بعد هجده ماهگی نظرت چیه؟؟؟من که بعضی وقتا گریه می کردم اونوقته که قدرت فکش زیاد شده و احساس می کنی داره تموم جونتو می مکه خودشم بیشتر وابسته می شه و هر لحظه میاد طرف ادم(البته این تجربه من بوده)

راست میگی؟؟؟!!!!!! یعنی اینقدر سخت میشه!!!!!!!
نمیدونم چی بگم اونم با این دختر شکمویی که من دارم. وروجک از حالا مرتب دهنش بازه و شیر میخواد حالا تصور کن با این چیزی که تو میگی چی میشه.....
البته چون من باید برگردم سر کار احتمالا این مشکل کمتر واسم پیش بیاد.

سپیده(لمس خوشبختی) چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام عزیز دلم واییییییییییییییییییی خیلی خوشحال شدم مبارکه
چه دختره نازی داریییییییییی ماشالله خیلی خوشگله
یعنی من عاشقش شدم الان
ببخشید دیر اومدم واسه تبریک زیاد نت نمیام
واقعاً بهت تبریک میگم
واسه گوشاش نگران نباش سوراخ کردن خیلی راحته اصلاً درد نداره
منم بچه بودم گوشامو سوراخ کردم ولی یادمه اصلاً درد نداشت

سلام عزیزم حالت چطوره؟ کجایی تووووووووو؟؟؟!!!!!!!!!!!! چه عجب!!!!!
قربونت برم چشمات قشنگ میبینه ایشالله روزی خودت و آقا علی
خدا کنه درد نداشته باشه من که هنوز جرآت نکردم ببرمش

نی نی و مامی شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ http://www.nini-mami.blogfa.com

وای خدا من فدای ناز این دختر بشم ماشاالله چقد خواستنی شده نفس خاله 4روزگیت مبارک باشه گلم.
خاله مخملی ما هم شما رو خیللللی خلییی دوست داریم.
مراقب خودتون باشین.

قربونت یشم عزیزم چشمات قشنگ میبینه. خیلی ممنوووووووووونننننننننننننننننننننن خاله جووووووووووونننننننن
مواطب آیهان کوچولو باش

نی نی و مامی شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.nini-mami.blogfa.com

سلام.مخمل میگم خبر داری نی نی باید هر روز به یه اندازه تکون بخوره؟
آیهان امروز کم تکون خورده خیلی نگرانم یعنی فقط 2-3بار کوچولو تکون خورده در حالی که یه مدته هر روز خوب تکون میخوره.خیلی میترسم نمیدونم جنین تو این هفته ها باید هر روز مرتب تکون بخوره یا نه.تا وقت دکترم هم بیشتر از 2هفته مونده نمیدونم چیکار کنم.

سلام عزیزم. نه نگران نباش اشکالی نداره احتمالا خوابیده که کم تکون خورده آخه جنین هم تو شکم مامانش میخوابه. نگران نباش چیزی نیست فردا اول صبح که بیدار شدی دقت کن ببین حرکتش چطوره آخه صبح ها بیشتر تکون میخورن. یه راه دیگه هم خوردن شیرینی و شکلاته که باعث حرکت بیشتر جنین میشه. توکلت به خدا باشه خودش حفظش میکنه

پروانه یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://p57979.blogsky.com

عزیزدلم ایم ادرس جدیده منه...قدم نو رسیده مبارک

به به پروانه خانم خیلی خوش آمدی
ممنونم عزیزم حتما میام پیشت

نی نی و مامی پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.nini-mami.blogfa.com

خاله مخمل مرسی که مامانی رو راهنمایی کردی دخترخاله رو ببوس.

ممممممممممماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

نی نی و مامی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.nini-mami.blogfa.com

نفسی خوبی؟حتما الان برا خودت خانومی شدی

خوبم خاله جون فقط یه کم بی حوصله ام آخه واکسن زدم و پام درد میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد