جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

سالگرد

نی نی شکلک

سالگرد عروسیمون مباااااااااارککککککککک....... هووووووورررررررراااااااااااا.......

سلام به همگی امیدوارم حال همتون خوب باشه. من و نفس و نی نو هم خوبیم

دیروز سالگرد ازدواج من و نی نو بود. دو سال از شروع زندگی مشترکمون گذشت. دو سالی که پر از خاطره های خوب و شیرین و گاهی تلخ بود. دو سالی که گاهی پر از مشکلات و گرفتاری بود ولی ما با هم و در کنار هم اون روزای سختو پشت سر گذاشتیم و گاهی پر از خنده و شادی که بازهم باهم و درکنارهم ازشون لذت بردیم و اونهارو به خاطره هامون سپردیم....

پارسال موقع سالگرد همش به روزای مجردی و سرخوشی فکر میکردم و دلم برای اون روزا تنگ شده بود. با اینکه درکنار نی نو زندگی خوبی داشتم ولی یه سری مسایل و درگیری های ذهنی منو خسته کرده بود. دلیل دیگش هم این بود که من تازه متوجه بارداریم شده بودم و یه مقدار بابت این قضیه و روزهای پیش رو مضطرب بودم. اما امسال با اینکه برنامه خاصی نداشتیم ولی از اینکه کنار نی نو و دختر گلم هستم خیلی خوشحال بودم. حس خیلی خوبیه که ما نسبت به سال قبل تغییر کردیم و حالا پدر و مادر یه فرشته کوچولو هستیم و خانوادمون بزرگتر شده....

ما سه تا واقعا درکنار هم احساس خوشبختی میکنیم و امیدواریم که بتونیم سالهای خوبی کنار هم داشته باشیم و خوشبختیمون روز به روز بیشتر و بیشتر بشه KissBaby Girl(البته دوست دارم کنارش خانوادمون هم بزرگتر بشه.... هه هه هه) 


حالا باید اینو بگم که نی نو یادش رفته بود که سالگرد عروسیمونه و به طرز معجزه آوری یه روز قبلش خبردار شد و جون سالم به در برد وگرنه.....!!!!!  

البته خوشم میاد که بلد نیست مخفی کنه و خودش گفت که فراموش کرده بود. من ولی خیلی وقته که یادمه و کلی واسش برنامه ریزی کرده بودم اما متاسفانه توی هفته گذشته حال مامان بزرگ نی نو که یه مدته خونه ماست ( منظورم طبقه پایینه) بد شده بود نی نو هم همش درگیر دکتر و مهمان داری بود و اوضاع خونه یه کم بهم ریخته بود بخاطر همین نشد که به برنامه هامون برسیم. مثلا من حتی نرسیدم که یه آرایشگاه برم و با ابروهای پر پشت و خفن نشستم روبروی نی نو بهش میگم سالگرد مبارک!!!! 

تازه یه اعتماد به نفسی دارم درحد تیم ملی به نی نو میگم بیا با هم عکس هم بگیریم.... آخه یکی نیست بگه این قیافه هم عکس گرفتن داره آخه!!!!! نی نی شکلک

آخه نی نو برام یه سبد گل خوشگل خریده میترسم خراب بشه دوست دارم باهاش عکس بگیرم....

البته ما قرار گذاشتیم حالا که برنامه هامون اوکی نشده این هفته رو به عنوان هفته سالگرد درنظر گرفته و هرروز به هم تبریک بگیم و جشن بگیریم... هوراااااااا 

یکی از برنامه هام این بود که لباس عروسیمو بپوشم و کلی به خودم برسم و سور و سات راه بندازم ولی دیدم با این اوضوع بیریخت ابرو و صورت اصلا راه نداره  و بیخیال شدم. حالا ببینم اگه شد امروز میرم آرایشگاه و یه صفایی به بروروم میدم 

 بگذریم... باید اینم بگم که امروز به جز اینکه سالگرد عروسیمونه سالگرد خبردار شدنمون از وجود نی نی تو شکمم هست یعنی پارسال این موقع ها جوجه تو شکم مامانیش بوده.... قربونش برم الهی که اینقدر بزرگ شده و الان تو بغل مامانیش نشسته و با خنده هاش دنیای مامان باباشو شیرین کرده. الهی خدا واسمون حفظش کنه و درد و بلا ازش دور باشه و هر سال تو جشن پیوند مامانی و بابایی شرکت کنه

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده(لمس خوشبختی) پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ

عزیز دلم سالگرد ازدواجتونو بهتون تبریک میگم خیلی خوشحالم که خوشبختین و امیدوارم همیشه خوشبخت بمونید
از طرف من جوجه کوچولو رو ببوس

مامان آیهان کوچولو جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.nini-mami.blogfa.com

بهههههههههههه بهههههههههههههه عروسی(البته سالگرد عروسی)
معذرت که دیر دارم تبریک میگم
الهی که جشن صدمین سال با هم بودنتونو با هفت و هشتا بچه و 20-30تا نوه جشن بگیرین
ایشاالله ما هم میایم برا همین مجبور میشین استادیوم آزادی رو اجاره کنین حالا فکر کن من چند تا بچه و نوه دارم.
الهی که نفسی همیشه تنش سالم باشه و سایه مخملی و آقا نی نو بالا سر نفسی باشه.

آآآآآآآآآآخخخخخخخخخخ جوووووووووننننننننننن یعنی میشه؟؟!!!!!
آخ که من چقدر خانواده های شلوغو دوست دارم
خیلی خوش آمدید عزیزم خوشحال میشیم. نگران جا نباش میریم تالار که بیشتر خوش بگذره
قربونت بشم عزیزم زنده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد