جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

روز بابایی

نی نی شکلک

کودکی، دخترکی موقع خواب ، سخت پاپیچ پدر بود و از او میپرسید:

زندگی چیست؟

پدرش از سر بی صبری گفت:

زندگی یعنی عشق....

دخترک با سر پرشوری گفت:

عشق را معنی کن؟؟!!!!

پدرش داد جواب: بوسه ی گرم تو بر گونه ی من

دخترک خنده برآورد ز شوق

گونه های پدرش را بوسید

زان سپس گفت:

پدرم... عشق اگر بوسه بُود

بوسه هایم همه تقدیم تو باد....!



پ.ن1 (از طرف نفس بابا): خیلی خیلی دوستت دارم بابا و خوشحالم که بابایه مهربونی مثل تو دارم. روزت مبارک باباجونم 

پ.ن2 (از طرف مامان نفس): امروز روز عزیزترین و مهمترین آدم تو زندگیمه... کسی که همه جوره تکیه گاهم شده و با تمام وجود دوستش دارم.... اونی که جای خالی همه اونایی که باید کنارم باشن و نیستنو واسم پر کرده و نمیزاره هیچ کمبودی حس کنم....  کسی که همه سعی و تلاشش خوشحال کردن من و نفس و خوشبختیمونه..... کسی که نمونه یه مرد کامله و با اینکه قلب مهربونی داره بعضی وقتا نسبت بهش بی مهری میشه.... کسی که دوستش دارم و دوستش دارم و دوستش دارم.....

میخوام از اینجا و از صمیم قلب و با تمام وجود این روزو بهش تبریک بگم و میخوام بدونه که خالصانه دوستش دارم و برام قابل احترام و عزیزه و خدارو شاکرم برای اینکه منو لایق دونسته که دوتا فرشته عزیز و مهربونو توی زندگیم قرار داده تا من خوشبختی رو با تمام وجودم کنار عزیزانم حس کنم. از خدا میخوام هزاران سال سایه اش بالای سرمون باشه و به همه آرزوهای قشنگش برسه


ای کسی که آغوش گرمت امن نرین جای دنیا برای همه لحظه هامه... قدردانت هستم و روز مرد و مردونگی رو با یه دنیا عشق و بوسه بهت تبریک میگم.....

همسر عزیزم روزت مبارک همیشه کنارم بمون 


نظرات 7 + ارسال نظر
مامان آیهان کوچولو شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.nini-mami.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممممممممممم یه سلاممممممممم گنده به خاله مخمل و دخترخاله نفس خودم.
ما هم روز مرد و روز بابا رو به عمو نی نو تبریک میگیم.الهی که سایش همیشه بالا سر نفسی و خاله مخملی باشه.
خاله یه سوال شما بزرگتری یا مامانم؟میدونی مامان میگه من بیشتر از یه ساله با خاله مخمل دوستم ولی اصلا نمیدونم اون بزرگتره یا من یا اصلا خاله چیکارست و ساکن کجاست

سلام آیهان [ان احوال شما؟
ممنونم عزیزم شما لطف داری
خاله جون من 27 سالمه کارمندم و ساکن اهواز

مامان آیهان کوچولو چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.nini-mami.blogfa.com

اهواز؟؟ اصلا فکر نمیکردم اهوازی باشین همش فکرم این بود که مال استان تهرانین.
پس فکر کنم مال یه سال باشیم.
داداش من خدمت سربازیش اهواز بود بابااینا چند بار اومدن اونجا منم با همسری 2-3 سال پیش اومده بودم البته ازبس گرم بود نتونستیم زیاد بمونیم فقط دلم میخواست اون پل رو ببینم که دیدم.

آره عزیزم اهوازی هستم
جدی میگی؟ میدونم گرماش ماروهم دیوونه میکنه ولی یه وقتایی از سال هست که هوا اینجا عالیه مثل آخرای یاییز و زمستون و گاهی اوایل بهار اگه خواستی بیای این موقع ها بیا خوشحال میشیم در خدمت باشیم

یک ماما با چکمه های سفید چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

وای مخمل جون شما اهوازی هستین؟
می دونم که اهواز خیلی گرمه ...درست مثل دلهای مهربونتون
منم اهوازو خیلی دوست دارم...و دوست دارم در اولین فرصت بازم دیدنی های اهوازو ببینم ...
مخمل جون پستهای شما با آیکون های نازی که میذارین خیلی دیدنی تر و خوندنی تر میشه....

آره عزیزم مگه شما نمیدونستی؟؟!!!
فدات بشم عزیزم شما لطف داری... راستی خودت اهل کجایی؟؟!!!
آره خودمم آیکون هارو خیلی دوست دارم

مامان آیهان کوچولو دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.nini-mami.blogfa.com

عمه خانوم هم شیطونی کردنش گرفته هااااااااااااااااا

چی بگم واللا.....

مامان آیهان کوچولو پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.nini-mami.blogfa.com

سیلوووووووووووووووووووووووووم چرا خیلی وقته چیزی نمینوسی از نفس خاله

عزیزم با عوض شدن محیط بلاگ اسکای مشکل دارم و واسه من درست اجرا نمیشه حال و هوای این روزام هم خیلی خوب نبود بخاطر همین نبودم

مامان آیهان کوچولو پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.nini-mami.blogfa.com

چی شده مگه؟؟؟؟
نفس حالش خوبه؟؟؟
نگران شدم...

آره عزیزم نگران نباش همه خوبن

مامان آیهان کوچولو پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ق.ظ http://www.nini-mami.blogfa.com

خیلی وقته نیستی هم دلم تنگ شده هم خیلی نگرانتونم.
انشاالله که همه چی خوب باشه.
بیخبرم نذار.

سلام عزیزم ما اومدیم نگران نباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد