جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

روزهای آخر انتظار

سلام سلام سلام

از همه بیشتر به نی نی و مامی گلم سلام میکنم که تو این مدت همش به فکرم بوده و سراغمو میگرفت. ایشالله که همیشه شاد و خوب و سرحال باشی عزیزم


خوب بالاخره این ویروس لعنتی و سمج دست از سرمون برداشت و حالم خوب شد. البته یه چند وقتی هست که بهتر شدم ولی نت نداشتم که بیام آپ کنم...

خوب خبر اول اینکه توی هفته آخر بارداری هستم و به زودی دختر گلم پا به این دنیا میزاره متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

دیروز رفتم دکتر و اونم بعد از چکاپ و معاینه بهم گفت هم من و هم جوجه کوچولو توی وضعیت خوبی هستیم متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ و اگه خدا بخواد برای زایمان طبیعی مشکلی ندارم و فقط باید منتظر باشم ببینم نازگل مامان کی دلش میخواد به دنیا بیاد... قربونش بشم من که از حالا اینقدر نازش زیاده SendScraps Facebook


تزیین اتاق نی نی و چیدن وسایلش هم تقریبا تمام شده و همه چی واسه پذیرایی از نی نی آماده است. 

اما بگم از حال و هوای این روزای خودم...

عرضم به خدمتتون که شکمم مثل یه توپ گنده شده و دیگه داره میترکه!!! البته فکر کنم نی نی دیگه جاش حسابی تنگ شده آخه بدجوری به مامانش لگد میزنه

از وقتی مرخصیام شروع شده (یعنی تقریبا از 15 روز پیش) صبح ها که توی خونه ام به کارای خونه میرسم و خونه رو مرتب کردم. البته کنارش انجام ورزش و استراحت هم دارم.

از نظر روحی هم باید بگم که کاملا واسه اومدن نی نی آماده ام و دلم دیگه واسه دیدنش داره پر میکشه... خداروشکر استرس هم ندارم و توکلم به خداست. البته محتاج دعای خیرتون هستم.

اینم باید بگم که بدجوری به تکونای نی نی و بازی کردناش توی شکمم عادت کردم... نمیدونم بعدش قراره چه اتفاقی بیوفته و با دلتنگیام میتونم کنار بیام یا نه؟؟؟!!!!!!

دکتر بهم دستور داده هرروز حدود یه ساعت پیاده روی داشته باشم که من و نی نو هرشب این کارو انجام میدیم. یه چندتا ورزش مخصوص هم بهم یاد داده که روزانه باید انجام بدم.


یه چیزی بگم یه کم بخندید... این روزا نی نو بدجوری منتظر اومدن دختر گلمونه بخاطر همین تا یه تکونی میخورم که دردم میگیره و یه آخ میگم از جاش میپره و میگه وقتشه؟؟؟ بریم؟؟؟ لباسامو بپوشم؟؟؟؟ خلاصه ما جرأت نداریم یه آخ بگیم توی خونه

البته یه مقدار هم نگرانه و هرچند به زبون نمیاره ولی من این نگرانی رو تو چشماش میبینم...

من قرار بود بعد از زایمان یه چندروزی برم خونه بابام ولی بخاطر نی نو که دوست ندارم تنهاش بزارم و یه سری مسایل دیگه اونجا نمیرم و احتمالا مامانم خودش میاد پیشم.


راستی درمورد اسم دختر عزیزم چیزی نگفته بودم. من و نی نو تصمیم گرفتیم اسم دخترمونو بزاریم نفففففففسسسسسسسس.......... قربونش برم الهیییییییییییییییی


خوب دیگه من زیاد نشستم پای سیستم خسته شدم باید برم به کارام برسم. باز هم میگم یادتون نره واسم دعا کنید... سعی میکنم از این به بعد زود بیام آپ کنم البته نمیدونم سری بعدی نفسی به دنیا اومده یا نه؟؟؟!!!!!!!


پ.ن: راستی امروز تولد عمه خانمه... من و نی نو و نفس کوچولو از همینجا بهش تبریک میگیم و واسش آرزوی خوشبختی و موفقیت داریم. این کیک خوشمزه هم تقدیم عمه خانم مبارک باشه

نظرات 9 + ارسال نظر
نفس پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://nazfd67.persianblog.ir

عزیزززززززززززززم....ایشلالا دختر نازتون بدون هیچ مشکلی پا توی این دنیا می ذاره....
نفس ؟؟؟؟؟؟؟ جااااااااااااااانم....هم اسم من میشه که

فدای تو بشم مرسییییییییییی عزیزم
آره خاله جون اسمتو دزدیدیم

یک ماما با چکمه های سفید پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com


وایییییییییییییییییییی چه کیک خوشمزه ای مامان نفسی
شرمنده کردین خانوم...
الهی عمه قربونش بره داره ناز می کنه
این آیکونا رو از کجا میاری تو؟؟

نوششششششش جاااااااان عمه خانم
ولی ناز کردناش دیگه خیلی داره زیاد میشه.... دیگه داره لوس میشه دختر مامان

نی نی و مامی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.nini-mami.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
الهی خاله به قربون نفسم بشه
چه اسم نازی
خدایا تو خودت به مخملی و نفس کمک کن تا هر دوشون این مرحله رو هم به راحتی بگذرونن.
مشتاقانه منتظر اومدنت هستیم نفس خاله.
پیشاپیش خهلللللللللللللللللللللللللللی تبریک میگم مخمل جون.ایشاالله که نفس خانومی دخملی نازو صالح باشه.
تولد عمه خانومی مبارک.

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام خاله خوب و مهربون
فدای تو بشم مرسی از دعای خیرت. ایشالله که تو هم بسلامتی این مراحلو طی کنی و نی نی خوشگلت صحیح و سالم به دنیا بیاد
باز هم ممنون

مژده شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.mojdeh59.mihanblog.com

سلام عزیزم
وای چه اسم قشنگی نفس
واقعا هم که بچه ها نفس پدر مادر هستن
ایشالا که هر چهزودتر نفس عزیز سالم وسلامت به دنیا بیاد
راستش منم چند ماهیه رفتم زیر نظر دکتر واسه نی نی دوم
ایشالا خدا بخاد دکتر بوعلی رو میشناسی ؟تو نادریه مطبش
اولش رفتم پیش سارا مسیح ولی انقد که نو بتهاش دیر به دیره منصرف شدم کلا
راستی اسم دکترت چیه؟گفته بودی قبلا ولی خوب من حافظم ضعیفه عزیزم

ایشالا اپ بعدی همراه با خبر تولد نفس خانم گل منتظرم عزیزم

سلام عزیزم واقعا شرمنده کردی حالت چطوره؟
آره واقعا که این خانم کوچولو شده نفس مامان و باباش
به به مبارکا باشه انشالله به سلامتی
آره مسیح خیلی دکتره خوبیه ولی سرش شلوغه. دکتر من اسمش مریم داود آبادی بود. توی نادری مجتمع فردوسی. اینم دکتر خوبیه و خوش اخلاقه
حتما میام بهت سر میزنم عزیزم

مهتاب2 شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ

عزیزم امیدوارم که این روزها به شاید برات بگذره وخاطره ش همیشه تو یادت بمونه. قدم دختر گلت هم براتون پر از خیر وبرکت باشه. التماس دعا عزیزم.

ممنونم گلم. آره واقعا خاطره اش قشنگ و ماندنی بود واسم و هیچ وقت فراموشش نمیکنم

نی نی و مامی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.nini-mami.blogfa.com

سلامممممممممممممممم به نفس خاله و مامان نفس خانومی.
الان دیگه فکر کنم به دنیا اومدی قربونت برم
خیلیییییییییی تبریک میگم ایشاالله عروس شدنشو ببینی مخمل جون.
الهی خاله فدات بشه نفسم.

سلام عزیزممممممممممممممممممممممممم
خیلی ممنون. وای خدای من فکرشو بکن نفس تو لباس عروسی...... الهی قربونش برم
وای نمیدونی چقدر داشتن بچه شیرینه ایشالله به زودی لذت درآغوش گرفتن نی نی کوچولوی خودتو حس کنی عزیزم

نی نی و مامی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.nini-mami.blogfa.com

نفس خاله خوش اومدی تو وب عمه خوندم که به دنیا اومدی.
خیلی خوشحالم که هم تو هم مامان مخملی هر دو خوبین.
خدایا شکرت.بووووووس واسه نفسو مامانی.

سلام خاله جون ممنون که مرتب بهمون سر میزنی
ایشالله روزی خودت که بیای و خبر سلامتی خودت و نی نی رو بهمون بدی

ا دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ق.ظ http://http://aufregend.blogfa.com/

حتما عمه رو خیلی دوست داری که اینجا براش تولد گرفتی

sahar چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام
من تازه دارم وبلاگتو میخونم.
تولد گل زندگیتو بهت تبریک میگم.
وایییی وقتی خوندم نوشتی شکمت داره متیرکه یه جوری شدم...

سلام عزیزم
خیلی خوش آمدی. ممنونم ایشالله روزی همه اونایی که دلشون نی نی میخواد.
ولی من دلم واسه اون روزا تنگ شده و حال و هواشو دوست داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد