جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

آغاز

خداوندا ، از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار

نگاهی

 یادی 

 تصویری 

 خاطره ای

برای آن هنگام که فراموش خواهیم کرد که روزی چقدر عاشق بودیم...

با نام و یاد خدا شروع میکنم.
سلام دوستان من اسمم مخمله (شخصیت دوست داشتنیم تو خونه مادربزرگه)
اومدم که بنویسم. نمیدونم از چی!!! دلتنگیام، خوشیام، سختیام، شادیام و شاید خیلی چیزای دیگه. گاهی قراره بچه بشم و برم تو عالم بچگی
، گاهی زن خونه و عاشق همسر
، گاهی کارمند رسمی اداره
، گاهی هم فقط یه دوست...
بهرحال دوست دارم کنارتون باشم. امیدوارم با همراهی شما عزیزان تو این راه موفق بشم

نظرات 1 + ارسال نظر
یک ماما با چکمه های سفید سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com/


یعنی اینا همش ذوق من بود چه نازه این وبلاگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد