جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

تقدیم به مادر شوهرم

این پستو مینویسم مخصوص مادر شوهرم که این همه بهمون لطف داره و محبت میکنه. مادر شوهرم یه زن تنهاست که بعد از فوت همسرش خیلی ضربه خورده و سختیهای زیادی رو متحمل شده که خداروشکر الان خدا مزد زحمتهاشو داده و دو تا پسر شاخ و شمشاد داره که یکیشون که همسر بنده باشه مهندسه و تقریبا مسئول خانواده (البته نینو پسر دومه ولی چون داداشش پیش ما نیست تو بیشتر مواقع اون مسئوله) و دومی که پسر بزرگشه دانشجوی دکترای یکی از بهترین دانشگاه های تهران. عمه خانم هم که گفته بودم ماما تشریف دارن و در شرف زدن مطب و ورود به بازار کار (چند وقت دیگه هم امتحان کنکور ارشد داره که ازتون میخوام واسه موفقیتش دعا کنید).  یه عروس خوب هم داره (خوددددممممممم) که داره واسشون یه نی نی خوشکل میاره

داشتم میگفتم مادر شوهرم به خاطر ضربه روحی شدیدی که بعد از اون جریان بهش وارد شده و بخاطر اینکه خیلی زن توداریه و بیشتر غم و غصه هاشو تو خودش میریزه یه جورایی بدنش ضعیف شده و با کمترین چیزی عکس العمل نشون میده. ولی با همه اینها زحمت بیشتر کارها گردن خودشه و ما حتی واسه ناهار خوردن هم مزاحمش میشیم (البته خودشون هم دوست دارن ما کنارشون باشیم). اون عادت نداره که قربون صدقه کسی بره و محبتشو بروز بده ولی همیشه بهم نشون داده که واسش عزیزم و دوستم داره (حداقل من اینجوری فکر میکنم) مثلا کافیه که بگم خیلی وقته که یه غذایی رو نخوردم مطمئناً فرداش واسم درستش میکنه یا همین چند روز پیش که با عمه خانم رفته بودیم بیرون و بعدش یه سری به بازار میوه و تره بار زدیم و اونجا من توت فرنگی دیدم. قیمتش هم مناسب بود ولی چون مسیر اونجا تا خونه زیاد بود ماهم هنوز تو بازار کار داشتیم ترجیح دادم نخرم و وقتی اومدم خونه فقط گفتم توت فرنگی دیدم قمتش اینقدر بود. دیدم دیروز با وجود پا درد و کمر دردی که داره رفته واسم خریده که نکنه دلت خواسته و نخریدی. البته این جریانا و محبتاش فقط مختص الان که باردارم نیست و از اول همین جوری بوده. منم از اینجا ازش از ته دلم تشکر میکنم و روی ماهشو میبوسم و براش از خدا آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. 


پ.ن: اینا پاچه خواری نبود و همش عین واقعیته و من واقعا احساسمو گفتم.

نظرات 7 + ارسال نظر
مهتاب زاهدی یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ http://mohandesakele.mihanblog.com

آخی !! نازی ایشالله که خدا مادرشوهرتو برات نگه داره و صد سال سلامت و سرحال باشن.

مرسی عزیزم. امیدوارم همه مادرشوهرا عروساشونو دوست داشته باشن و این مشکل دیرینه عروس و مادر شوهر حل بشه

عباس یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام
خسته نباشی . مطلبت رو خوندم متاثر شدم منم برای مادر شوهرت سلامتی و تندرستی آروز می کنم....
خدا محبت رو بیشتر تو دلمون بذاره
موفق باشی

سلام مهندس جان
مرسی که علی رغم مشغله زیاد وقت گذاشتی و خوندی. منم از خدا میخوام که محبت و دوستی رو بین همه ما روز به روز بیشتر کنه و شادیای زندگیمون دوچندان بشن

سپیده یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ http://aghl-ya-ehsas.blogsky.com

اخییییییی عزیزم نی نی داری
ایشالله مبارک تو و همسر مهربونت و خونوادهاتون باشه خدا بهتون ببخشه ایشالله به سلامتی به دنیا بیاد خیلی واست خوشحالم
خدا به مادر شوهر گلتم سلامتی بده عزیز دلم

ممنونم عزیزم انشالله روزی خودت بشه که این لحظات شیرینو پشت سر بزاری.

مهتاب سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://mah77.blogsky.com/

مرسی همیشه میای بهم سر میزنی عزیزم. دلم میخواد امشب فرصت کنم همه ی ارشیوتو بخونم. تو خیلی مهربونی عزیزم..

خواهش میکنم گلم. آرشیو من چیز زیادی نداره آخه من تازه کارم ولی خوشحال میشم کنارم باشی بووووسسسس

نی نی و مامی پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.niniomami.blogfa.com

خدا هم تورو واسه مامان شوهرت هم ایشونو واسه تو حفظش کنه.
ایشاالله که همیشه قدر همو بدونین.

مرسی عزیزم انشالله که همه عروسا و مادرشوهرا باهم خوب باشن

کراب پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://korrab.blogfa.com

ماشالله
عجب عروسیییییییییییییییی
خدا به همه همچین مادرشوهر و همچین عروسی قسمت کنه

ممنونم. البته لازمه ی اون یه کم احترام متقابله و گذشت و خوشبینی منم امیدوارم همه ی عروسا و مادرشوهرا ارتباط خوبی باهم داشته باشن

بنده خدا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ

خدا شانس بده !!! مادر شوهر من توقع احترام داره اما احترام گذاشتن بلد نیست توی دنیا فقط خودش و بچه هاش قابل احترامن!!

ایییییییی وااااااااااااای.....چقدر بد...!!!!!
ولی یه ماشالله میگفتی حداقل..... بترکه چشم حسود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد