جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

به چه جرمی...!


دختر که باشی


اگر زیبا باشی; پریود شدنت را هزار نفر لایک میزنند...

اما قیافه که نداشته باشی; عاشقانه ترین احساساتت هم خریدار ندارد..!

نظرات 5 + ارسال نظر
مهتاب زاهدی سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ http://mohandesakele.mihanblog.com

خاک تو سر بی سلیقه ی کسایی که برای پریود شدن لایک میزنن!
ایشالله خدا یبار قسمتشون کنه ببینن لایک داره یا نه :))))

آره واقعا که راست گفتی.....! ولی اون بی شعورا نگاهشون جنسیه و فقط براشون مهمه یه جوری لایکت کنن حالا اون مورد حتی اگه بدترین موارد و خصوصیات هم باشه واسشون مهم نیست.
نمیفهمن دیگه نمیفهمن

سپیده چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ http://aghl-ya-ehsas.blogsky.com

هه هه هه پریودیم لایک داره؟؟؟؟ نمیدونستم خاک بر سر بدبختشون خوبه ادم بره دستشویی عکسه ........ بذاره ببینم بازم لایک میکنن

این بیشعورا که این چیزا حالیشون نیست. عکس اونم بزاری فقط کافیه خودت خوشگل باشی حتما لایک میکنن

محمد پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام نفسم وا کی پریودو لایک میزنه واقعن باید کلش خراب باشه اینکارو بکنه

هستند کسایی که واقعا کله شون خرابه و این کارو میکنند

قلی شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ http://blogeh.mihanblog.com/

چی میگی دختر؟ !!
معلومه خیلی وقته نشدی....
بوی مر غ میده....

امیر... چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

من همیشه با دخترا حس همدردی میکنم... و همیشه درکشون کردم... همیشه یه فرشته خدا میدونمشون...! اونایی که پریودو لایک میزنن ببخشین واقعا نفهمن و مغزشون پره کاهه و چیزی از انسانیت سرشون نمیشه. *از دوستان دختر خواهش میکنم نزارین هیجوقت حقتون ضایع بشه* (فقط یه خواهشی از دوستان دارم -هیجوقت همه رو با یه چشم نبینن
و جمع نبندن... یکی اینکه بدوبیرا گفتن به همه پسرا و...**خوشال شدم ...بازم سر میزنم)

سلام خیلی ممنون از احساس همدردیتون
مطمئنا ما هم همه رو با یه دید نگاه نمیکنیم و میدونیم همیشه خوب و بدی هست
منم خوشحال میشم سر بزنید. خوش آمدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد