جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

اداری نشوید

سلام حالتون چطوره؟

من که این روزا اعصابم حسابی بهم ریخته و ناراحتم.... از این اوضاعی که یه عده بیشعور واسه آدم درست میکنن ناراحتمniniweblog.com

ماجرا از اینجا شروع میشه که با توجه به بزرگ شدن شکم بنده و جا نشدن من و نی نی محترمniniweblog.com در هیچ کدام از لباسهای قبلی به راحتی!!! با نی نو تصمیم گرفتیم به بازار بریم و شلوار و مانتو خریداری کنیم. نوع شلوار خریداری شده یک شلوار جین آبی آسمانی و ساده است.

 باتوجه به اینکه پوشیدن شلوار جین در هیچ کجای جامعه ما مصداق بدحجابی یا بی حجابی نیست صبح روز بعد با خوشحالی شلوار را پوشیده و با همسر راهی محل کار شدیم. روز اول به خیر گذشت اما در روز دوم باخبر شدم که نامه محرمانه ای برایم نوشته اند...niniweblog.com

متن نامه اینجوری بود: پیرو تذکرات شفاهی و کتبی قبلی و بازدید بازرس استانداری برای آخرین بار به جنابعالی جهت حفظ حجاب و حفاظت از سیانت ملی تذکر داده میشود و ....niniweblog.com


یعنی وقتی خوندمش داشتم شاخ درمیاوردم. ازشون میپرسم مشکل من چیه میگن شلوار لی پوشیدی!!!!niniweblog.com

آخه کجای قانون ما نوشتن شلوار لی یعنی بدحجابی؟؟؟!!!!!

اصلا کی اومد به من تذکر بده اونم هم به صورت شفاهی و هم کتبی که این دفعه بار آخرش باشه!!!!!!

داشتم میترکیدم از عصبانیتniniweblog.com زنگ زدم به مدیرمون که ماموریت بود و کلی باهاش بحث کردم niniweblog.comآخرش هم آقا فهمید که کارشون اشتباه بوده و قرار شد درستش کنه ولی چه فایده...!

پیرو این حرکت آقایان بنده فوق العاده نسبت به کار و محیط اداره خود بی انگیزه شده و درحالت دلسردی به سر میبرمniniweblog.com

یکی نیست بهشون بگه شما که ادعای دین و مذهب میکنید چرا بازرس آقا آوردید واسه چک کردن نوع حجاب و پوشش خانمها؟؟!!!!!niniweblog.com یعنی این کار شما گناه نداره؟؟؟ مگه شما ناموس ندارید؟؟؟؟ اصلا چرا به بقیه چیزی نگفتید؟؟!!!! من که ازشون نمیگذرم...

لازم به ذکر است که بنده در محیط اداره کاملا چادر به سر دارم و اصلا اونو از سرم در نمیارم حالا این آقایون مثلا باخدا!!!! از کجا شلوار منو دیدن خدا میدونه...


*درآخر بد ندیدم این شعر از نراقی رو بزارم شما هم بخونید*


نظرات 13 + ارسال نظر
یک ماما با چکمه های سفید یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

باور کن واسه همین مسخره بازیاشونه که حالم از کارکردن تو ادارات دولتی بهم میخوره....

آخه اداره ما نوبرشه دیگه والللا
برو ببین بقیه ادارات و بانکها چجورین اون وقت اداره ما به نوع راه رفتنت هم گیر میده... بس که بیکارن این جماعت از خدا بیخبر

سپیده دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ق.ظ http://www.aghl-ya-ehsas.blogsky.com

سلام عزیز دلم خوبی؟ خاک بر سرشون با این قوانینشون
تو این اداره ها هزار تا کثافت کاری میشه اونا مغایر با شئونات اسلامی نیست اونوقت شلوار جین هست اره؟؟؟؟
خدایی اینا عقله که دارن یا پِهنه؟
شلوار شلواره چه فرقی داره جنس پارچه ش چی باشه !!!!!
ای بابا عجب گیریه به جنس و رنگ لباس ادمم کار دارن
تو روحت.........
نقطه چین را به دلخواه پر کنید

سلام عزیزم تو که از من بدتری!!!!! یه کم خودتو کنترل کن خانمی
واسه اونا که چشمشون اشعه ایکس داره و به رنگ روشن و جنس پارچه حساسه فرق میکنه آخه بیشعورا با رنگ روشن شلوار مرتکب گناه میشن و از این حرفا
نقطه چینو بدجوری پرش کردم

مهتاب سادات دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ق.ظ

سلام گلم
عزیزم تو اداره های دولتی شلوار لی ممنوع هست ...
حرص نخور گلم واسه نی نی خوب نیست
بوس بهت

سلام مهتابی چه عجب بابا!!!!! حالت چطوره؟
آخه مشکل اینه که خیلیای دیگه میپوشن ولی به اونا هیچی نگفتن تازه شلوار قبلیه خودم هم لی بود ولی اون موقع باعث گناه نمیشد مشکل فقط تو رنگ روشنشه
مرسی عزیزم منم بوووسسسسس

مژده دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.mojdeh59.mihanblog.com

سلام
ای امنیت ملی خدشه دارکن
ای ازبین برنده سیانت ملی
خو چرا باپوشیدن شلوارلی اونم ازنوع ابی روشنش اقایان را به گناه وا میدارید؟
متنبه شدی مخمل جان یا هاپو کومارو صدا بزنم بیاد؟
حالا جدای از شوخی
نیستی مخمل خانم
ایشالا که نی نی حالش خوبه
به سلامتی پسره یادختر؟

سلام خانم خانما
نه عزیزم خواهش میکنم هاپوکومارو خبر نکن کاملا متنبه شدم
نی نی حالش خوبه ولی هنوز معلوم نیست دختره یا پسر
اینجوری هیجانش بیشتره

مهتاب سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

عزیزم من روز اولی که این پست رو گذاشتی یه کامنت گذاشتم ولی انگار نرسیده..
عزیز دلم یادت باشه اون ادمایی که ادعای مذهب میکنن خیلی بدتر هستن. به نظرمن ادمای مذهبی زیر چشمی نگاه میکنن وتا اخر خطو میرن..یه چیزایی میبینن که ما که زن هستیم نمیبینیم.

نه خانمی پستت نرسیده بود.
آره منم اینو میدونم و به ذات کثیفشون پی بردم...
متاسفانه اینا فقط ادعای دین و دیانت دارن و به خاطر منافع خودشون حاضرن همه رو زیر پاهاشون له کنن

نی نی و مامی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.niniomami.blogfa.com

سلام خوبی؟نی نی جون خوبه؟
وااااااای چقد عصبانی شدی
گلم حق داری اینا اینجورین خودشم نمیدونم چرا
حالا انقد عصبانی نشو واسه نی نی و خودت خوب نیست.
بالاخره معلوم نشد نی نی پسره یا دخمل؟

سلام عزیزم خوبم تو چطوری؟
آره خیلی ناراحت و عصبی شدم و داد و بیداد کردم. ولی اگه اینجوری نمیکردم اوناهم کوتاه نمیومدن و ادامه میدادن هرچند هنوز جریاناتی هست!!!!
نه خانمی نرفتم سونو فعلا هم نمیخوام برم آخه دوست ندارم از حالا بدونم دختره یا پسر!!!!

نی نی و مامی جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.niniomami.blogfa.com

وااااااااای تو چقد صبوری اگه من حامله بشم زودی میخوام بفهمم دخمله یا پسر تا واسش سیسمونی بخرم.اتاقشو بچینم.کارت دعوت درست کنم واسه اسم گذاریش.کلی برنامه دارم واسش.خدا کنه آرزو به دل نمونم

ولی من دوست دارم اسم بچمو خودم انتخاب کنم
انشالله که نمیمونی

سیندرلا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.ulduz1992.blogfa.com

سلام
خوبی؟
منم منتظرم خدا یه شیرینی بهمون بده ولی نمیدونم کی من تازه عروسی کردم ولی بخاطر دل مامانمم شده میخوام شادش کنم اخه من وقتی 2 ماهه تو شکم مامانم بودم بابام پر میکشه میره حتی نمیدونه که دختری داره حیف.خدارو قسم میدم به اون دستای حضرت رقیه س که با صدای بابا بابا رفت به اونای که بچه میخوان بده تو و منم بین اونا.گریم دراومد خیلی تنهام دوست داشتی بیا با هم دوست بشیم

سلام
خوبم دوست من
انشالله که زودتر کامتون شیرین بشه و زودتر نی نی دار بشید
خدا باباتو بیامرزه. حتما میام پیشت

سپیده شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ق.ظ http://www.aghl-ya-ehsas.blogsky.com

سلام عزیز دلم خوبی؟
خیلی کم پیدایی
فکر کنم نینی کوچولو خیلی اذیت میکنه که دیگه نمیتونی زیاد پای کامپیوتر بشینی
خیلی مراقبه خودت باش

سلام عزیزم خوبم تو چطوری؟
نه نی نی بچه خوبیه خیلی اذیت نمیکنه من تو اداره خیلی گرفتارم
میام پیشت حتما

نی نی و مامی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.niniomami.blogfa.com

سلام خوبی؟چه خبر نی نی شیطون ما چیکار میکنه؟
خیلی وقته نیستی گفتم بیام ببینم چه خبره.
مراقب خودت و نی نی باشیا

سلام عزیزم خوبم بدجوری درگیر کارم اصلا نمیرسم بیام وب. نی نی هم خوبه نگران نباش خانمی

جوجه تیغی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ http://jojetighiashegh.blogfa.com/

سلام
غصه نخور. اینا همش هویجورین.
نی نی چطوره؟ خوبه؟

سلام
خوش آمدی خانم جوجه تیغی. بنده هم مخمل هستم اما از نوع مونثش از آشنایی باهاتون خیلی خوشبختم.
نی نی خوبه خیلی آروم و بی سروصدا داره بزرگ میشه قربونش برم الهی

مژی چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

ای دادددددددد ... از اینهمه تهجر !

حالا تو خودت کارمندی .. من که کارمند نیستم هم گاهی باید اینا رو رعایت کنم تا برای شوهرم بد نشه !!!!!!!!

راستی مامان خانوم یه خرده از حس و حالت بنویس .. چه حسی داری الان از وضعیتت

این دیگه خیلی بده که الکی و بخاطر اینکه بقیه فکر بدی نکنند و حرف در نیارن بخوایم واسشون فیلم بازی کنیم
قربونت بشم چشم عزیزم

مهتاب زاهدی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ق.ظ http://mohandesakele.mihanblog.com


تو اداره ما که من همش دارم کارشکنی می کنم، هی تند و تند هم تذکر میگیرم. ولی به حرفشون گوش نمی کنم. هیچ کاری ازشون برنمیاد
بابام میگه آخر میفرستنت کارگزینی! هنوز که شکر خدا اتفاقی نیفتاده

خوب کاری میکنی. نگران چیزی نباش هیچ غلطی نمیتونن بکنن فقط اینجوری میخوان نشون بدن که ما هم هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد