جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

جهانی به وسعت یک قلب

از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم : دوستت

جشن تولد بابایی


همه باهم بخونید :

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک

آخخخخخخخخ جوووووووووووووونننننننننننن......

من و نی نی امروز خیلی خوشحالیم آخه امروز تولد بهترین همسر دنیا واسه من و مهربون ترین بابای دنیا واسه نی نیه بوووووووووسسسسسسسسسس......

قربونت برم الهی تولدت مبارک باشه. من و جوجه میخوایم یه جشن درست و حسابی واسه بابایی بگیریم. بچه ها شما هم بیاید همه دعوتید. میخوایم حسابی خوش بگذرونیم


آخ جون مهمونا تو راهن دارن میان  


من برم سریع آماده بشم

 مهمونا رسیدن بریم سریع جشنو شروع کنیم، بفرمایید خوش آمدید  

به سلامتیه همه باباهای مهربون


حالا همگی دست دست



دی جی هم که رسید، همه بدوید بریم وسط  

   

 

خوبه چندتا عکس یادگاری خوشگل هم بگیریم


حالا نوبت کیکه یکی بیاد کمک باهم بریم بیاریمش

      نی نو بدو شمعهارو فوت کن، قبلش آرزو یادت نره 


یک.... دو..... سه.... 


هورااااااااا....... مبارک باشه بچه ها بفرمایید کیک 


حالا اگه گفتید نوبت چیه؟؟؟!!!! بله دیگه بحث شیرین کادوها... بدوید بریم سراغشون 

نی نو رو ببینید وسط این همه کادو چقدر خوشحاله 


اون قلبه که دستشه کادوی منه بخاطر همین اینقدر بابتش ذوق کرده 


فرشته کوچولومون هم واسه باباییش گل آورده 


مبارکت باشه عزیزم.... ایشالله هزار ساله بشی و همیشه کنار من و جوجه کوچولومون بمونی



حالا هم که همه رفتن نوبت مهمونی دونفره من و نی نوی عزیزمه که کلی باهم بگیم و بخندیم و واسه هم آرزوهای قشنگ داشته باشیم


پ.ن1: آهنگ وبلاگ هم هدیه از طرف فرشته کوچولویه مامانیه که امروز بخاطر تولد باباییش از ساعت 6 صبح داره تو شکم مامانیش شیطونی میکنه و خوشحاله. منم که کادوی تولدشو زودتر بهش دادم و کلی خوشحالش کردم ولی بهترین هدیه ام واسش اینه که قلبم در اختیارشه و خیلی خیلی دوستش دارم

 

پ.ن2: من یه چند روزی دارم میرم اصفهان واسه ماموریت از اون طرف هم با نی نو عازم سفر به سواحل مدیترانه هستیم. یه چند وقتی نیستم ولی دلم براتون تنگ میشه. مواظب خودتون باشید واسه ما هم دعا کنید که بسلامتی بریم و بیایم و مشکلی پیش نیاد.

خدا نگهدار 

نظرات 11 + ارسال نظر
hesamkj یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ http://lucreweb.blogsky.com

سلام وبلاگ بسیار زیبا و جذابی داری اگر مایل به تبادل لینک هستی منو با اسم کسب درآمد تضمینی لینک کن و در قسمت نظرات وبلاگ آمادگیت رو اعلام کن و نام لینکتم بگو که لینکت کنم.

مهتاب2 یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ

عزیزم امیدوارم همیشه از خوشی وشادیهات بنویسی. اصفهان وهمینطور سواحل مدیترانه بهت خوش بگذره. بعدا بیا عکساشو بذار ببینیم..

فدات بشم خانمی. ممنونم
خیلی خوش گذشت حتما بعد میام مینویسم درموردش

جوجو یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

تولدش مبارک....

ممنونم عزیزم

مژده یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام عزیزم
از طرف من وپسرمم به نی نو تبریک بگین

ایشالا کههمیشه در ناه خدا سالم سلامت باشن
سفرتون هم امیدوارم حسابی حسابی خوش بگذره

سلام خانم گل
خیلی ممنونم... پسر گلت هم از طرف ما ببوس
سفر خیلی خوب بود بعد میام مینویسم

نی نی و مامی یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.niniomami.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااام مبارک باشه
ایشاالله سالیان سال کنار هم خوشبخت باشین
بهتون خوووووووش بگذره مواظب خودتون باشین.در امان خدا.

سلااااااااام عزیزدلم خوبی؟
مرسی فدات شم تو هم همینطور

سپیده چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ق.ظ

عزیزم تولده همسر مهربونه تو بهت تبریک میگم
امیدوارم تا سالهای زیادی همین جوری کنار هم خوشحال و خوشبخت باقی بمونید
امیدوارم سفر بهت خوش بگذره عزیزم

فدات بشم عزیزم خیلی ممنون
امیدوارم روزی خودت و آقا علی

یک ماما با چکمه های سفید چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

از دست پستهای تو!
قربون داداشیم برم
سوغاتی یادت نره!

چرااااااا؟؟؟؟؟؟
یعنی نمیخوای قربون زنش بری؟؟؟!!!!

نی نی و مامی سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.niniomami.blogfa.com

سلام مامانی چرا نیستی خوبی؟
دخمل نازمون خوبه؟

سلام عزیزم من که نوشتم یه مدت نمیام....
آره خانمی خوبه خوبیم بعد میام میگم کجا بودیم

نی نی و مامی شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.niniomami.blogfa.com

منظورت از این یه مدت که نیستی دقیقا چند ماهه؟
شوخی کردم خب چند بار اومدم نبودی دیگه.

حالا دیگه اومدم خودتو ناراحت نکن

سپیده یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام عزیز دلم خوبی؟
چه عجب خانومی
هروقت بودی بگو واست دوباره میذارم عزیزم ببینی اتفاقاً خیلی منتظر شدم بیای ولی دیدم نیستی برداشتمهروقت گفتی میذارم واست گلم
راستی نی نی خوبه

سلام عزیزم خوبم تو چطوری؟
چکار کنم خیلی درگیر بودم
الان دیگه هستم حتما میام پیشت. نی نی هم خوبه سلام میرسونه

ساراازکرمانشاه یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.greenbistoon.mihanblog.com

سلام

علیک سلام....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد